מרק ברוקולי טבעוני מעולה

מרק ברוקולי עשיר בברזל, סידן, ויטמין C וסיבים תזונתיים, משביע וטעים במיוחד. ובעיקר קל מאוד להכנה. 

מצרכים:

  • כ- חצי ק"ג ברוקולי
  • 2 בצלים קצוצים
  • 4-5 תפוחי אדמה חתוכים לקוביות
  • 8 כוסות ציר מרק ירקות 
  • 6-7 שיני שום 
  • 2 כפות שמן זית
  • קורט אגוז מוסקט
  • קורט כמון
  • מלח ופלפל שחור גרוס
אופן ההכנה:

בסיר עמוק מטגנים את הבצל עם שמן זית עד להזהבה. מומלץ להכניס את הבצל הקצוץ לשמן בטרם השמן חם מידי. 

מוסיפים את השום ומערבבים קלות. מוסיפים את תפוחי האדמה ואחר כך את פרחי הברוקולי. מומלץ לפרק את פרחי הברוקולי לפרחים קטנים מאוד. 

מערבבים קלות תוך כדי טיגון. 

מוסיפים את ציר המרק ומביאים לרתיחה. מוסיפים את התבלינים, ומנמיכים את האש. 

מבשלים כ- 30 דקות. 

את המרק המוכן מומלץ לטחון בבלנדר ולהגיש עם קרוטונים

 

אולי יעניין אותך גם